Kotka-seuran Syyskokous

• Kumppanuustalo Viikarin Loisto-sali

Kotkassa 6.11.2023

Hyvä Kotka-seuran jäsen

Nyt on aika miettiä mukavia asioita! Pimeydelle ja maailman tapahtumille emme voi mitään, mutta jokainen voi tuoda iloa ja valoa omaan ja muiden elämään.

Meidän Kotkamme on hieno kaupunki kaikkina vuodenaikoina. Tarjolla on hyvää, tasokasta teatteria (varsinkin Aino A on upeaksi näytelmäksi havaittu), on musiikkia laidasta laitaan, taidenäyttelyitä, hieno Vellamo ja uusi Satama Areena tapahtumineen.

Hyviä ulkoilupaikkoja Kotkasta löytyy, niin puistoista kuin vaikkapa Santalahden metsistä ja Kymi-joen varrelta.

Kotka-seura tarjoaa kaikille jäsenilleen yhdessäoloa ja uusiakin tuttavuuksia.

Syyskokous ja pikkujoulu ovat ovella. Syyskokouksen jälkeen kuullaan kirjailija Marianne Mikolaa, joka kertoo uudesta kirjastaan. Se käsittelee mielenkiintoisella tavalla vanhan Kotkan ajureita.

Pikkujoulun järjestetään ensi kertaa yhdessä Vellamon Ystävien ja Juha Vainio -seuran kanssa. Monet näiden muiden yhdistysten jäsenistä ovat varmasti Kotka-seuran väellekin tuttuja.

Lämpimästi tervetuloa näihin tilaisuuksiimme! Ne tuovat iloa ja valoa talviseen elämäämme.

Ulla-Maija Sievinen

Kotka-seuran sihteeri

Kotka-seuran syyskokous

pidetään Kumppanuustalo Viikarin Loisto-salissa, Mariankatu 24

20.11.2023 klo 17

ESITYSLISTA

1.    Kokouksen avaus

2.    Kokouksen järjestäytyminen

2.1 Valitaan kokouksen puheenjohtaja

2.2 Valitaan kokouksen sihteeri

2.3 Valitaan kaksi pöytäkirjan tarkastajaa

2.4 Valitaan kaksi ääntenlaskijaa

3.    Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4.    Hyväksytään kokouksen työjärjestys

5.    Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio  sekä jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle vuodelle

6.    Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet (2-8)

7.    Valitaan yksi tai kaksi toiminnan tarkastajaa ja heille varamiehet

8.    Päätetään missä sanomalehdissä seuran kokouskutsut ja muut tiedonannot julkaistaan.

9.    Muut asiat

10. Kokouksen päättäminen

Kokouksen jälkeen Marianne Mikola kertoo uudesta kirjastaan Kotkan ajureista

Pikkujoulut

Pikkujoulut ovat perjantaina 8.12 klo 18.00-23.00 VPK:n talolla, Ruotsinsalmenkatu 6.

Tänä vuonna juhlitaan yhdessä Kotka-seuran sekä Juha Vainio-seuran ja Wellamon Ystävien kanssa.

Tarjoilut: Tervetuloglögi, riisipuuro sekä kahvit ja joulutorttu. Koska alkoholitarjoilua ei ole, omat juomat voi ottaa mukaan.

Ohjelmaakin on: Kristiina Lanki juontaa illan, yhteislaulua, Nupukiven henki-palkinnon jako, joululauluvisa. Musiikista vastaa Mika Huusari, Marko Kuusela ja Jallu Sundelin.

Ennakkoilmoittautumiset:

Airi Koivukoskelle 24.11 mennessä sähköpostilla airi.koivukoski@icloud.com tai puh. 0505710101

Osallistumismaksu:

10 euroa / osallistuja. Maksetaan 30.11 mennessä tilille FI5551720220131727, viite 2765, saaja Vellamon ystävät ry.

Lämpimästi tervetuloa katkaisemaan kaamosta mukavaan seuraan!

Jos Kotka-seuran jäsenmaksu 2023 on jäänyt maksamatta, sen voi vielä maksaa

Viitenumero: 202 190 271